Annamamelle is speciaal ontstaan voor vrouwen die om welke reden ook, moeite hebben met het vinden van de juiste BH.

Een grote omvang van 130 cm met een combinatie cup H maakt het niet makkelijker een goed ondersteunende en prettig zittende ( leuke) BH te vinden.

Aan de andere kant kan het ook een probleem geven als je een hele kleine cup hebt, zoals bijvoorbeeld vanaf 65 AA.....deze cup is ruim vertegenwoordigd in ons assortiment.

Ook zijn er veel vrouwen die hun borstprothese BH tegenwoordig online willen kunnen kopen, maar toch net dat kleine beetje advies willen hebben over hun keuze,
en wat als het niet goed is..
Onze ervaren Mammacare adviseuse biedt dan uitkomst.

Zo zijn er veel wensen waar wij graag aan tegemoet proberen te komen, kunt u de BH niet vinden die u zoekt, of heeft u een bepaald lichamelijk probleem aan uw schouders en of borsten?
Laat het ons weten en wij gaan samen met u op zoek naar de juiste oplossing.

Wat is de levertijd van mijn bestelling ?

BH's voor na een borstoperatie hiervoor geldt : voor 12.00 besteld, vandaag verzonden met track & trace !

Voor onze andere artikelen zijn onze levertijden in Nederland tussen  1 - 3  werkdagen. Deze termijnloopt vanaf het moment dat de bestelling betaald is.
Voor Belgie proberen we deze leveringstermijn ook te halen. Andere EU landen zo snel mogelijk.
De mogelijkheid bestaat dat bepaalde maten niet op voorraad zijn ( wegens herproductie) waardoor de levertijd zou kunnen oplopen.
Als dit het geval is stellen wij U hiervan meteen op de hoogte zodat U de bestelling kunt annuleren of kunt wijzigen  in een alternatief.
Indien door onvoorziene omstandigheden of door vakanties of feestdagen de levertijd langer duurt, dan wij stellen U hiervan zo snel mogelijk op de hoogte

zodat U kunt kiezen of U hierop wilt wachten of dat U liever van de de bestelling wilt afzien en annuleren waardoor de terugbetaling plaatsvindt.

Hoe kan ik het best ruilen en retourneren

Als U een artikel retour wilt sturen of ruilen dan is dat geen probleem bij ons ( met uitzondering van Siliconen producten zoals o.a. borstprotheses en tepelprotheses, deze kunnen niet geruild of geretourneerd worden).
Misschien wilt U overleg over een andere maat of een advies over een ander model BH of body, of gewoon Uw betaling retour, U kunt dit allemaal invullen op het bijgeleverde retourformulier, maar U kunt ons natuurlijk ook even bellen op telefoonnummer (+31) 0636429648. 
Zeker als er haast bij is voor Uw retour of omruiling is het beter ons even bellen op telefoonnummer (+31) 06 364 296 48

Wij verzenden gratis naar U.
De verzendkosten naar ons voor de retourzending zijn voor Uw rekening.
Het opnieuw opsturen van de geruilde artikelen is weer voor rekening van Annamamelle, dus weer gratis voor U.
Terugsturen kan vaak in hetzelfde doosje.

Uw retourkosten van onze goederen binnen Nederland liggen gemiddeld tussen de € 3,95 voor brievenbuspost en € 6,95 voor een pakketje.

U heeft 30 dagen het recht om Uw bestelling in "nieuw staat “terug te sturen.

Uitzondering graag voor Ulla Dessous Lingerie om deze binnen 14 dagen te retourneren SVP.

We kunnen Uw retour gestuurde artikelen alleen in ontvangst nemen voor omruilen of terugbetalen na een geslaagde controle van je artikel zoals hieronder aangegeven
*   Het product voorzien is van alle orginele aangehechte  labels .
*   De producten moet in "nieuwstaat" terugkomen  dat wil zeggen: niet gedragen / niet gewassen / geen vlekken en luchtjes bevatten, ook geen rooklucht.
Graag ons retourformulier zo volledig mogelijk invullen hierdoor kunnen we Uw vraag voor omruilen of terugbetalen sneller verwerken,

Een terugbetaling is snel, meestal dezelfde dag van ontvangst.

Ons retouradres is:

Annamamelle
Postbus 2004
4460 MA Goes

Zodra wij Uw retour in goede orde ontvangen krijgt U hiervan een bevestiging via een emailbericht,
en zullen wij Uw omruiling of terugbetaling zo snel mogelijk in orde maken.
Een terugbetaling is snel, meestal dezelfde dag van ontvangst bij ons.

Nog vragen bel ons even 
Telefoonnummer Annamamelle: +31  (0)636429648

Kantooradres:

Annamamelle
Oostwal 65
4461JV Goes

 

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt( moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.''

 

Privacy

Zodra u onze websites bezoekt, stelt u Annamamelle in staat om persoonlijke gegevens over u te verzamelen, zowel direct (via de op ons verzoek door u verstrekte persoonsgegevens) als indirect. Annamamelle acht het van groot belang dat de door u verstrekte persoonlijke gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid worden behandeld en beveiligd.

Wij respecteren Uw privacy en hanteren een "beroepsgeheim".
Annamamelle zal daarom Uw persoonsgegevens uitsluitend gebruiken voor eigen gebruik.

vriendelijke groet,

A.M. de Bruijne
eigenaresse Annamamelle

Uw Verzendkosten:

Verzendkosten  binnen Nederland gratis           
Verzendkosten  voor  Belgie € 8,95                  Dit is ook met TRACK & TRACE

Verzendkosten  andere Europese landen   conform Post NL    Dit is ook met TRACK & TRACE

Verzenden buiten Europa gebeurt via FedEx of DHL. Vraag eerst prijs aan voor verzending buiten Europa.
Er kunnen kortingsacties plaatsvinden. Deze worden bepaald door de informatie die u op dat ogenblik op de website aangekondigd wordt.
Alle prijzen van de goederen zijn inclusief 21% BTW. Er zijn geen transportkosten of andere kosten in de prijs van de goederen verrekend tenzij expliciet aangegeven.

Remboursverzendigen binnen Nederland :

 U kunt na overleg ook Uw pakketje onder rembours laten verzenden, hiervoor worden extra kosten in rekening gebracht conform "de Post".

 

Uw Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.
U kunt mailen naar: info@annamamelle.nl 

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze dienstverlening .
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de  e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

 
Onze gegevens:
Annamamelle
Postbus 2004
4460 MA Goes
Nederland

telefoonnummer + 31 (0) 6 364 296 48

Belgie :

email : info@annamamelle.be
telefoonnummer + 31 (0) 6 364 296 48
Na ontvangst van uw klacht ontvangt van u ons een bevestiging.
Wij  zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd
nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting
Webshop Keurmerk waar Annamamelle bij is aangesloten. Is de klacht door hun
bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil
voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
 

We bieden  verschillende betaalmogelijkheden:

  1. Via de beveiligede Paypal website, waar u kunt betalen via uw bestaande paypalaccount maar eveneens met VISA en Mastercard zonder dat u een Paypal account dient aan te maken.Er zijn geen extra kosten verbonden aan het betalen via Paypal.
  2. Via bankoverschrijving.
  3. Via IDEAL
  4. Mister Cash
  5. Creditkaarten  

Indien u gelijk welke problemen ondervindt bij het betalen , bel dan +(31) 6364 296 48

 

PAYPAL: (www.paypal.nl) :

Opgelet:

  • Indien u een Paypal account hebt , log dan in in op het juiste gedeelte waar u ziet : "Inloggen".
  • Hebt u geen account: ga dan naar de linker zijde van het scherm om een Paypal account aan te maken of u kunt kiezen om zonder Paypal account gewoon te betalen met uw VISA of Mastercard.
  • PayPal zal u een Email sturen om uw transactie te bevestigen

Over PayPal?

PayPal is de marktleider in online beveiligde betalingen. Betalen via Paypal is veilig, eenvoudig en heel snel.Paypal beschermt uw financiele gegevens, uw kredietkaart gegevens worden nooit kenbaar gemaaktaan een verkoper. PayPal is Beschermd door het beste anti-fraude systeem en ook ANNAMAMELLE zal uw bankgegevens niet te zien krijgen ! Het uitwisselen van uw bankgegevens gebeurt strikt tussen U en Paypal. Voor meer informatie gaat u naar : www.paypal.com

 

BANK OVERSCHRIJVING:

Om te betalen via bankoverschrijving doorloopt u het volledige betaalproces op onze website en druk op de knop "Betalen". U kunt de keuze maken om te betalen via bankoverschrijving. Daarna wordt uw bestelling voorbereid en kunt u via uw bank een overschrijving doen. Slechts nadat wij de overschrijving ontvangen hebben of een bewijs van overschrijving ontvangen hebben zullen wij de goederen naar u versturen . 
Graag Uw ordernummer vermelden op de overschrijving
.

 

Gebruik AUB ons bankrekeningnummer en vermeld Uw ordernummer

Voor Nederland 

                                  Rabobank : IBAN NL 97 RABO        BIC : RABONL2U    

                                  Rekening    NL 97 RABO 01442.83.093                    Goes

 

 Voor Belgie

                                  KBC           

                                  Rekening   BE51 7370 2544 5062      BIC : KREDBEBB

                                                     Annamamelle

                                                     Oostwal 65

                                                     4461 JV Goes

 

Als we uw overschrijving of bewijs daarvan ontvangen hebben zullen wij de goederen naar u versturen. Let op! Het kan enkele werkdagen duren (2 tot 4 werkdagen) vooralleer de transfer tussen verschillende banken gebeurd is.

 

IDEAL Betalingen

 

Om te betalen via IDEAL doorloopt u het volledige betaalprocess op onze website en druk op de knop "Betalen". U kunt de keuze maken om te betalen via IDEAL. Let even op om na uw IDEAL betaling terug te keren naar de webwinkel door op de knop "terug naar webwinkel" te klikkien, hierdoor vind de betaalkoppeling plaats met uw bestelling Daarna wordt uw bestelling voorbereid. Slechts nadat wij de betaling ontvangen hebben of een bewijs van overschrijving ontvangen hebben zullen wij de goederen naar u versturen